background
Powered by Blogger.

Panas! Indonesia Punya Kembar Datuk Siti Nurhaliza, CT Liza



Tersentak aku bila terbaca sebuah artikel dari sebuah portal hiburan seberang, Kapanlagi. Menerusi laporan media dari negara seberang ini, Siti Liza atau nama sebenarnya Resriliza, 25, sememangnya mempunyai ciri-ciri seperti Datuk Siti Nurhaliza. 

Menurut mereka, Malaysia bakal mendapat pesaing yang sangat mirip dengan Siti Nurhaliza, bukan saja dari segi paras rupa, malah vokal dan juga genre muzik. Untuk pengetahuan, penyanyi ini memang sengaja dijadikan hampir serupa dengan Siti Nurhaliza oleh sebuah syarikat rakaman dari Indonesia.

“Saat pertama kali saya lihat dan dengar suaranya, saya langsung tahu anak ini harus dikemas seperti apa,” ujar Arnold dari Talenta Indonesia.

Anda mahu dengar suara Siti Liza? Jom dengar single dari Siti Liza sendiri, “Dua Hati”. Apa kata anda?

Sumber
PERINGATAN

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

6 comments

  1. xboleh tanding dgn ct nurhaliza sbb seksi, dato ct x seksi, xpki skirt, mmg clap lah indon ni

    ReplyDelete
  2. xsame langsung..siti nurhaliza xpakai skirt or baju nmpk kaki.. suara pn lari.. gaya pn yang ado.. xpyh nk copy cat sesape..jd sdri sudah la.. APTB

    ReplyDelete
  3. xbest pun, siti nurhaliza boleh bawa macam2 jenis lagu dari pelbagai segi, dah banyak album, dan nama dia dah terkenal sangat kat persada dunia ni, takat artis baru bangun macam ni, memang lah kita highlight tapi lama mana, kita boleh tengok nanti ..

    ReplyDelete
  4. sori dik.. siti nurhaliza kami tiada tandingan...

    ReplyDelete
  5. siti nurhaliza is siti nurhaliza.
    tiada gantinya..

    ReplyDelete
  6. siti nurhaliza is siti nurhaliza.
    tiada gantinya..

    ReplyDelete