Jeep Paling Besar Di Dunia

jeep terbesar000 Jeep Paling Besar Di Dunia

Jeep Paling Besar Di Dunia-Ketika foto ini diambil oleh seorang fotografer bernama Paul Wade, ia sangat takjub melihat ada kenderaan sebesar ini, jika kita sudah terbiasa melihat kenderan yang ukurannya di panggil monster, berbeza dengan jeep ini. kerana ukuran asli dari kenderaan ini memang tak sebesar ini.

Ada seorang bernama Hamad asal Dubai telah membina semua ini, kerana minatnya dengan kenderaan jeep, ia membina kenderaan kesukaanya dengan ukuran yang begitu besar. walau pun kenderaan ini tidak boleh di pandu ,tetapi cara mengendaliannya sama dengan jeep normal. kokpit dari kenderaan ini di bahagian depan atau mesin pada jeep normal.

Jeep ini memiliki ketinggian mencecah tinggi 21 kaki, atau hampir sama dengan bangunan 2 tingkat dengan berat mencapai 4,4 Ton, dan memerlukan berbulan-bulan membina kenderaan ini.

jeep terbesar001 Jeep Paling Besar Di Dunia
Hamad sendiri adalah seorang bisnesman, memiliki di bidang eksport import dan peternakan seluas 4.200 kilometer persegi di Australia. sehingga mampu membiayai binaan kenderaan super ini..
jeep terbesar002 Jeep Paling Besar Di Dunia

jeep terbesar003 Jeep Paling Besar Di Dunia

jeep terbesar004 Jeep Paling Besar Di Dunia
jeep terbesar005 Jeep Paling Besar Di Dunia
PERINGATAN

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments